17 Ağustos 2009 Pazartesi

Madonna ft. Justin Timberlake-4 Minutes [ çevirisi ile ]



Ha ha
Yeah
Ha ha
Breakdown come on
Arıza gelir

Madonna:
Come on boy I've been waiting for somebody to pick up my stroll
Benim, benim gezintimi almak için birisini için beklemekte olduğum oğlana gel

Justin:
Well don't waste time, give me a sign, tell me how you wanna roll
İyi atık zaman yapmaz, bana bir işareti vermez, bana senin, nasıl yuvarlamayı istediğini söyler

Madonna:
I want somebody to speed it up for me then take it down slow
There's enough room for both
Ben, benim için, onu o zaman alan yukarısı o hızlı gitmesi için birisini isterim, aşağı yavaş, beraberce için yeterli oda varız

Justin:
Girl I can hit it back just gotta show me where it's at
Are you ready to go? (Are you ready to go?)
Benim, arkada ona yerinde vurabildiğim kız, çok iyi, gitmek için hazır olan sen olan beni göstermelidir? (Sen, gitmek için hazır mısın? )


Madonna and Justin:
If you want it
Ya already got it
If you thought it
It better be what you want
Eğer sen, onu istersen, şimdiden Ya, onu aldı, eğer sen, onu düşünseydin, daha iyi, senin neyi istediğin olur

If you feel it
It must be real just
Say the word and
I'ma give you what you want
Eğer sen, onu hissedersen, ol gerçek, sözcüğü sadece demelidir, ve 'ma'nın, sana senin neyi istediğini verdiği ben


Madonna:
Time is waiting
Zaman bekliyor

Justin:
We only got four minutes to save the world
Sadece biz, dört dakika dünyayı kurtarmayı olduk

Madonna:
No hesitating
Grab a boy
Tereddüt eden bir oğlan olan kapış değil

Justin:
Go grab a girl
Kapışı bir kıza git

Madonna:
Time is waiting
Zaman bekliyor

Justin:
We only got four minutes to save the world
Sadece biz, dört dakika dünyayı kurtarmayı olduk

Madonna:
No hesitating
Hiçbir tereddüt etme

Justin:
We only got four minutes huh four minutes
So keep it up keep it up
Don't be a pri(hey)ma donna
Sadece biz, dört dakika hı dört dakika olduk, bundan dolayı, onu tutarız, yukarıya onun, bir pri olmadığını yukarıya tut, ( Hey, ) donna olan anne
Madonna:
You gotta get em a heart
Tick tock tick tock tick tock
Sen, bir kalbin, tocku tıkırdadığı emi almalısın, tockun, tocku tıkırdadığını tıkırdamalıdır


Justin:
That's right keep it up keep it up
Don't be a prima donna
Madonna
O kadar, onun, yukarıya onun, bir primadonnaya Meryem olmadığını yukarıya tuttuğunu doğruca tutandır

Madonna:
You gotta get em a heart
Tick tock tick tock tick tock
Sometimes I think what I need is a you intervention
Yeah
Sen, bir kalbin, tocku tıkırdadığı emi almalısın, tockun, bazen tocka benim, benim neye ihtiyaç duyduğumu düşündüğümü tıkırdadığını tıkırda, sen, evet araya girme misin

Justin:
And I know I can tell that you like it and that it's good
By the way that you move
Oh hey
Ve ben, benim, senin, onu beğendiğini söyleyebildiğim ve onun, neyse iyi senin, oh hey hareket ettirdiğin olduğunu bildiğim

Madonna:
The road to hell is paved with good intentions
Yeah
Cehennem olan yol, evet iyiyle döşeli niyetlerdir

Justin:
But if I die tonight at least I can say I did what I wanted to do
Tell me how 'bout you?
Ama eğer ben, bu gece en az ölürsem, ben, benim, benim, neyi yapmayı istediğimi yaptığımı diyebilirim, bana onun, 'Sen olan dönem? nasıl olduğunu söyleyebilir

Madonna and Justin:
If you want it
Ya already got it
If you thought it
It better be what you want
Eğer sen, onu istersen, şimdiden Ya, onu aldı, eğer sen, onu düşünseydin, daha iyi, senin neyi istediğin olur

If you feel it
It must be real just
Say the word and
I'ma give you what you want
Eğer sen, onu hissedersen, ol gerçek, sözcüğü sadece demelidir, ve 'ma'nın, sana senin neyi istediğini verdiği ben

Madonna:
Time is waiting
Zaman bekliyor

Justin:
We only got four minutes to save the world
Sadece biz, dört dakika dünyayı kurtarmayı olduk

Madonna:
No hesitating
Grab a boy
Tereddüt eden bir oğlan olan kapış değil
Justin:
Go grab your girl
Kapışı senin kızına git

Madonna:
Time is waiting
Zaman bekliyor
Justin:
We only got four minutes to save the world
Sadece biz, dört dakika dünyayı kurtarmayı olduk

Madonna:
No hesitating
Hiçbir tereddüt etme

Justin:
We only got four minutes huh four minutes
So keep it up keep it up
Don't be a pri(hey)ma donna
Sadece biz, dört dakika hı dört dakika olduk, bundan dolayı, onu tutarız, yukarıya onun, bir pri olmadığını yukarıya tut, ( Hey, ) donna olan anne

Madonna:
You gotta get em a heart
Tick tock tick tock tick tock
Sen, bir kalbin, tocku tıkırdadığı emi almalısın, tockun, tocku tıkırdadığını tıkırdamalıdır

Justin:
That's right keep it up keep it up
Don't be a pri(hey)ma donna
O kadar, onun, yukarıya onun, bir pri olmadığını yukarıya tuttuğunu doğruca tutandır, ( Hey, ) donna olan anne

Madonna:
You gotta get em a heart
Tick tock tick tock tick tock
Sen, bir kalbin, tocku tıkırdadığı emi almalısın, tockun, tocku tıkırdadığını tıkırdamalıdır

Timbaland:
Breakdown
Yeah
Evet arıza
Madonna:
Tick tock tick tock tick tock
Tockun, tockun, tocku tıkırdadığını tıkırdadığını tıkırda

Timbaland:
Yeah uh
Evet uh
Madonna:
Tick tock tick tock tick tock
Tockun, tockun, tocku tıkırdadığını tıkırdadığını tıkırda
Timbaland:
I've only got four minutes to save the world
Benim, dört dakika dünyayı kurtarmak var

Hiç yorum yok: