19 Aralık 2008 Cuma

Kılıçdaroğluyla Melih Gökçek arasındaki düelloyu





Kılıçdaroğlu bu kez kılıcı sert taşa vurdu. Karşısına "laf cambazı" Melih Gökçek çıkıyor. "Kaçarsan seni afiş yaparım" diyerek meydan okuyor.. ANKARA- Düellocu kemal Kılıçdaroğlu bu kez sert kayaya çattı. Fırat ve Dişli sonrasında Melih Gökçek’e yönelen Kılıçdaroğlu’na Ankara Büyükşehir Belediye Başkanından ‘hodri meydan’ geldi. Fırat sonrasında yeni bir düelloya hazırlanan Ankara siyaset sahnesinde, düello öncesi tartışma CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu’nun sayaç vurgunu iddiaları ile başladı. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, iddialara sert yanıt verdi ve meydan okudu. Kılıçdaroğlu ile canlı yayına çıkmaya hazır olduğunu belirtirten gökçek, “Yayından kaçarsa Ankara’daki bilboardlara yalancı, iftiracı diye asarım” diye konuştu. Meclis’te gazetecilerin sorularını yanıtlayan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu’nun “sayaç vurgunu” iddialarını ve “canlı yayın” teklifini değerlendirdi. Kılıçdaroğlu’nun ‘düello’ teklifini hemen kabul ettiğini belirten Gökçek, şunları söyledi: BEN DÜELLOYA HAZIRIM "Ben, bu düellosunu hemen kabul ediyorum. Benim kişisel kanaatim, onun benimle açık oturuma çıkma cesareti olmaz. Hangi gün, hangi saatte istiyorsa, birlikte televizyona çıkarız. Bu konuyu tartışırız. Eğer kaçarsa ki kaçacağını tahmin ediyorum, arkasından bütün Türkiye'deki bilboardlarda kendisinin yalancı ve iftiracı bir sahte kahraman olduğunu açıkça bütün vatandaşlarıma ilan edeceğim" KAÇACAK GİBİGazeteci Uğur Dündar’la görüştüğünü ifade eden Gökçek, “Dündar'a, kendisine böyle bir tartışmayı memnuniyetle kabul edeceğimi söyledim. Ancak bugün bana gelen haberler, Kılıçdaroğlu’nun pek kabul etmediği istikametinde. Kılıçdaroğlu, zannediyorum beni başkalarıyla karıştırıyor. Söylediklerini orada ona teker teker yutturacağım." diye konuştu. ARTIK KİMSEYE İFTİRA ATAMAZ Kılıçdaroğlu’nun bundan sonra kimseye “iftira” atamayacağını kaydeden Gökçek, “bilboardlar hazır mı?” sorularına "Kaçarsa bilboardlar, kaçmazsa inşallah ekranda konuyu halledeceğiz. Zannediyorum, o tartışmadan sonra, Türkiye'de böyle ucuz kahramanlıklar kesinlikle kalmayacak. Bundan sonra Kılıçdaroğlu kesinlikle kimseye iftira atamayacak. Kılıçdaroğlu'nun aslında şişirilmiş bir balon olduğunu tüm Türkiye görecek. Kendisine hodri meydan diyorum, ama bakalım nasıl kaçacak nasıl kurtulacak? Bu kadar laftan sonra da kaçması zor. İnşallah yakalarım televizyonda. İnşallah kaçmaz." karşılığını verdi

Hiç yorum yok: