2 Ekim 2008 Perşembe

Sağanak - Sağanak [ 1997 ]


Sağanak - Sağanak [1997]



01 - Lanet
02 - Sensiz
03 - Azap Bana
04 - Sende Her Anım
05 - Pes Ettim Gözlerine
06 - Yaşıyorum İnatla
07 - Mahpus muyum?
08 - Bıktım Bunlardan
09 - Gün Bugün
10 - Penceremden Gördüklerim


Sağanak - İNDİR
rar şifresi :
www.e-dana.com
lanet
http://www.youtube.com/watch?v=BcRoiK6Nrf8
sensiz
http://www.youtube.com/watch?v=4NOpQdJed5E&feature=related
azap bana




1997 yılında ortaya çıkan bir gruptur, ilk türkçe progresive rock yapan gruptur hatta tektir de diyebiliriz .. Oben Akşemsetinoğlu ve Alper tarafından kurulmuştur.Kendi adlarını taşıyan albümlerinin çıkışından önce, Juke box adıyla zamanın rock barlarında cover parçalar seslendirmiştir... albümün giriş parçası olan “Lanet”e klip çekmişlerdir, 2. klip "sensiz"e geldi. Ancak kısa bir süre sonra sahneden çekildiler muhtemelen bir arada yürütemediler... Gitarcıları Onur uzun zaman Zaga'da çaldı, sonra Almanya'ya Goethe Enstitusu'ne jazz-gitar öğrenmeye gitti.

Grubun orjinal kadrosu:

Oben : vokal ve back vokal
Alper: klavyeli çalgılar, gitar, back vokaller
Onur: gitar
Emin: bas gitar
Levent: davul

Hiç yorum yok: