29 Eylül 2008 Pazartesi

Pes 4 [FILEFACTORY] [TAMAMLANDI]

YÜKLEYEN
RAR şifresi
Dosya Türü
: ademoz05
: www.fulloyunarsivi.com
: DİREK OYUN











OYUN İNCELEMESİ

Her yeni PES oyununda olduğu gibi oyunu edinmemle beraber,telefona koştum ve yıllarını benimle PES oynayarak geçiren hala oğluna beklenen sürprizi yaptım.Duyar duymaz gelebileceği en kısa zamanda büyük maçın başlayacağı mekana ulaştı.Fakat burası bir stadyum değildi.Yapmamız gereken koltuklarımızı televizyonun önüne çekip,PES 4`u çalıştırmak oldu...

Benzer PES videolarından birini daha izledikten sonra ana menüye doğru yol aldık.Karşımıza farklı bir dizayn ve seçim şekli çıktı.Her zaman olduğu gibi dostluk maçı seçeneğiyle, büyük maç için ilk adımımızı attık.O Fransa`yı bense Hollanda`yı seçtim.Görülen o ki takımlarda bir değişiklik olmamıştı.Bu iki takıma o kadar alışmıştık ki kopamıyorduk.Ardından birtakım rutin ayarları da yaptıktan sonra yeşil sahalara,yepyeni bir versiyon deneyecek olmanın verdiği heyecanla dalış yaptık...

Grafikler kesinlikle gelişmemişti.PES 3 ile aynıydı.Bu konuda hemfikirdik.Hatta tribün görüntüleri biraz daha kalitesizleşmişti sanki.Fakat oyuncular gerçeklerine daha fazla benziyordu.Tribünleri pek önemsemedik.Ardından kameranın biraz uzaktan maça başladığını gördük ve en iyisi budur diyerek değiştirmeden oyuna asıldık...Sahada hakemin olduğunu fark ettikten sonra sağ kanattan sağlam bir atak geliştirdim.Topu son çizgiye kadar çok çetin mücadelelerle götürdüm ve ortayı yaptım.Fakat top iyi yere gitmesine rağmen kafa vuruşum oldukça kötüydü.Halbuki önceki oyunda aynı pozisyonu yakalamış olsaydım sağ köşeye göndermiştim topu...

Oyun çok daha taktiksel,ağır bir tempoyla ilerliyordu.Öyle,bir iki adam geçmek bile hiç kolay değildi.Maçın seyri bu şekilde devam ederken hala oğlu boş bir alan yakaladı ve sol kanada çok iyi bir pas çıkardı.Artık X tuşuna basılı tutarak en yakın oyuncuya pas atmak zorunda değildik.Bu sayede oldukça uzun ve kontrollü paslar atarak bir anda tehlikeli anlar yaratabiliyorduk.Bu anlardan birini yakaladım derken,çok iyi bir şekilde ayağına kayarak hala oğlunun oyuncusundan topu kapıverdim.Hemen uzun bir pas atarak üçe iki bir pozisyon yakaladım.Bu arada havadan gelen topları çok daha iyi bir şekilde önüme alıyor ya da bekletmeden pas atabiliyordum.Önümdeki iki oyuncunun arasından verdiğim pas çok iyiydi.Bunda araya çok iyi kaçan oyuncumun payı büyüktü.Bir anda kaleciyle karşı karşıya kalmıştım.Tam geçtim derken kaleci son anda hamle yaparak topu ayaklarımdan aldı.Hala oğlu büyük bir oh çektikten sonra kale vuruşunu gerçekleştirdi...





LİNKLER

Hiç yorum yok: