23 Eylül 2008 Salı

Muhammed DİŞLİ

Yar karı yakarmış

Alplere kar, kalplere yar ol dedi koca dedem,
Kulağım sürçtü
Yanlış anladım
Alplere yar oldum,
Karlar eridi
Kalplere kar oldum
Kendim eridim.

Muhammet Dişli




Uyan

Ey gafil ey ayyaş bre soysuzun dölü
Bedbahtlar kafesinin vesikalı bülbülü
Marifetse küstahlık ne ileri gitmişsin.
Sorsam aslın ne sana, belli, yerden bitmişin
Ki bu vatan seninmiş, komik senin yaptığın,
Bu hangi vicdan işi, kim ki senin taptığın?
Varmış bir yaşam kaydın, yıkmak imiş imanı,
Meydan boş gözün aydın, iyi kullan zamanı
Ve çünkü yola çıktı, bu davanın ordusu,
Ha geldi ha gelecek hatta sarmış korkusu
Uyan halk uyan millet, uyan dadandı illet
Uyan da buradayım de, ümmetini belli et
Uyan ki ölmeyesin bu çok derin uykuda
Buna da uyanmazsan, kar etmez ise bu da
Ki çalmıyor davullar, davulcu da uykuda,
İmsak geldi geçiyor, kâfir durmuş pusuda
Uyan da uyan millet, nerede davul, tokmak,
Uyan yakışmaz sana, iki soysuzdan korkmak
Bak masmavi nehire bak yemyeşil ovaya,
Bak ta sonra sahip çık, şu koskoca davaya
Bak gül kokan vatana bu vatanı satana,
Küfrettirme atana, nur içinde yatana,
Adam kılıç sallıyor, davana değsin diye
Ve göğsüne saplayıp boynunu eğsin diye
Boynunu eğeceksen, kessin diye önüne
Şerefinle öl de sen, dua gelsin ölüne
Şerefin olsun siper, bu Müslüman iline
Bu vatan ve bu dava bitmeyecek biline
Bu vatan ve bu dava bitmeyecek biline.

Muhammet Dişli




MUhammed DİŞLİ'yi bu adresten güncel olarak takip edebilmek için tıklayın




Hiç yorum yok: