20 Eylül 2008 Cumartesi

Ferhat göçer

ÇOK SEVDİM İKİMİZİ
Müzik dünyasının aşk, hüzün ve romantik şarkılarının yorumcusu Ferhat Göçer, yeni albümü 'çok sevdim ikimizi ', yine hit olmaya aday şarkılarla dopdolu. Sezen Aksu’nun üç şarkıda imzasının bulunduğu ve toplam 12 şarkının yer aldığı albümde Göçer’in dinleyicilerine yine sürprizleri var…

Müzik dünyasında kendine sağlam ve sarsılmaz bir yer edinen Ferhat Göçer, bir buçuk yıl aradan sonra yeni albümüyle müzik marketlerdeki yerini aldı… Ozan Doğulu’nun düzenlemelerini yaptığı albümün eserlerinde, Sezen Aksu, Sinan Akçıl, Aslı Zen Yentur, Bülent Özdemir ve Ferhat Göçer imzaları bulunuyor.
‘Doymadım Sana’ adlı şarkıda Türk Sanat Müziği’nin dev ismi Emel Sayın ile yaptığı düet ile karşımıza çıkacan sanatçı, Sabahattin Ali’nin ‘Aldırma Gönül’ünü de remix düzenlemesiyle albümüne aldı. İnternet üzerinde yedi milyonun üzerinde kişi tarafından tıklanan ve defalarca dinlenen, Tugay Ören’in ‘Bizim Şarkımız’ adlı eseri de Ferhat Göçer’in yeni albümünde hayat buluyor…


01. Yol Bitti Çoktan
02. Bizim Şarkımız
03. Biri Bana Gelsin
04. Aklım Sende Kalır
05. Bir Dua Gibi
06. Gül Ki
07. Sen Söyle Hayat
08. Kabul
09. Son Aşkım
10. Takvim
11. Doymadım Sana ( Emel Sayın'la Düet )
12. Aldırma Gönül


FuLL İNDİR

Hiç yorum yok: